Lover bedre opplevelser og økt trygghet
Norges største alarmleverandør har ansatt Asbjørn Kersenboom Hansen som markedsdirektør. 36-åringen som er siviløkonom, lover å jobbe for å gi kundene bedre opplevelser og økt trygghet.
Asbjørn Kersenboom Hansen begynner i Verisure (Foto: Privat)
Hansen kommer til Verisure fra konsulentselskapet McKinsey. Der har han skaffet seg bred markeds- og strategierfaring, blant annet når det gjelder bruk av kundeinnsikt og «big data», samt salg og markedsføring på tvers av bransjer og landegrenser . Telekom og media er to av bransjene han har jobbet med.
– For å opprettholde og styrke Verisures posisjon som Norges og Europas ledende alarmselskap, vil jeg jobbe for å gi våre kunder en enda bedre opplevelse. Vi skal til enhver tid tilby de beste og nyeste produktene og tjenestene. Det skal vi gjøre på en måte som er tilpasset hver enkelt kundes behov. På den måten skal de bli enda bedre ivaretatt og føle seg tryggere, sier Asbjørn Kersenboom Hansen.
Administrerende direktør Tore Staveland understreker at Verisure skal øke sin markedsandel.
– Å få nok en dyktig markedsfører med på laget er viktig for å oppnå dette. Hansen skal hjelpe oss å ta Verisure opp på et nytt nivå når det gjelder branding, markedskommunikasjon og innovative løsninger for forbrukerne, sier han.