Sector

– God service er en del av vårt DNA

Sector Alarm er nok en gang kåret til å være landets beste innen kundebehandling. – Ikke bare er dette en bekreftelse på at kundene opplever forholdet til oss som bekymringsløst, men vi er også den eneste som har seiret i denne konkurransen to ganger, sier Viggo Skeisvoll.

Publisert

Viggo Skeisvoll (Foto: Even Rise).

– Vårt fokus og arbeid hver eneste dag gjennom hele året virker, slår Skeisvoll fast.

Han er administrerende direktør i Sector Alarm. Det er Confex, i samarbeid med analysebyrået SeeYou, som står bak kåringen av Norges beste kundesenter. Sector Alarm deler førsteplassen med Vitamail og Tele2.

I tillegg til at vi nå har to førsteplasser, har vi også to andreplasser og en tredjeplass. Dette bekrefter at vi er gode over tid.

Gjennom totalseieren forsvarte Sector Alarm fjorårets bransjeseier - og vant kundeserviceprisen «Best i Bransjen». Sistnevnte pris vant de også i 2008, 2009, 2010, 2011, 2012,2013 og 2014. Åtte seiere på rad er unikt.

– Dette er imponerende og gir relativt klare indikasjoner på hvem som er best i sikkerhetsbransjen, sier Skeisvoll.

– Jeg er stolt av den innsatsen som medarbeiderne viser. Det bekrefter at arbeidet vi gjør hver eneste dag gjennom hele året bærer frukter, og at kundene våre blir godt ivaretatt, legger han til.

– Slik jeg ser det er seieren et resultat av at vi i hele verdikjeden har kundeservice som en del av vårt DNA, sier Skeisvoll.

Administrerende direktør Petter Furulund i NHO Service støtter Skeisvoll, og sier han er imponert:

– God kundeservice er avgjørende for alle bedrifter som ønsker å seire i konkurransen om å bli Norges beste. En slik tittel er et godt salgsfortrinn. Det er imponerende at Sector Alarm forsvarer seieren fra 2011. Seieren i år viser at det er hardt arbeid over tid som gir resultater. Det hyggelig at våre medlemsbedrifter hevder seg i toppen, sier Furulund.

Over 100 kundesentre deltok i konkurransen.

For å komme fram til vinneren har SeeYou brukt såkalte «Mystery Calls». Hvert kundesenter blir oppringt av 25 ulike personer som gjennomfører et rollespill hvor de gir karakterer på ulike kriterier.

Kundesentrene har blitt testet på blant annet mottak og velkomst, ventetid, kundebehandlerens løsning, avslutning og totalinntrykk.

Powered by Labrador CMS