Fuengirola

Sector Alarm vant kundesenterprisen

Sector Alarm vant i kveld, for sjuende gang, prisen for beste kundesenter i sikkerhetsbransjen. Dette skjedde på Callcenterdagene i Oslo. Sikkerhetsbransjen totalt sett, kom også på pallen.

Publisert

Administrerende direktør Viggo Skeisvoll (t.v.) og markedsdirektør Stian Hoffsengen Veganger var i dag i Fuengirola for å hylle de ansatte på Sector Alarms kundesenter. (Foto: Even Rise)

- For oss er det utrolig bra å få denne prisen. Det viser at arbeidet vi gjør bærer frukter, og at kundene blir godt ivaretatt, sier administrerende direktør Viggo Skeisvoll i Sector Alarm.

Sector Alarm har sitt kundesenter i Fuengiorola i Spania. Kundesentersjef Jørn Anthonisen var i kveld på prisutdelingen i Oslo, hvor han gledelig konstaterte at medarbeiderne hans gjør en solid jobb noe han gir uttrykk for at er svært avgjørende for hele selskapet.

- Hele selskapet jobber knallhardt med å gi gode kundeopplevelser. Det er derfor svært gledelig at vi blir premiert med en slik hederspris. At vi har vunnet sju ganger viser at vi er gode over tid. Dette er ingen tilfeldighet, sier markedsdirektør Stian Hoffsengen Veganger.

Sector Alarm ble kåret til beste kundesenter i hele Norge i 2011.

Det er analyseselskapet SeeYou som gjennomfører undersøkelsen for Confex. Den er basert på en omfattende blindtest av en rekke kundesentre.

- Våre observatører utgir seg for å være kunder og ringer kundesentrene flere ganger. Alle testes på det samme, blant annet ventetid, kompetanse, mersalg og dialogform/tone, sier analyseekspert Reidar Skorpen.

Hvert år samles tett opp til 500 personer innen kundeservice for å utveksle erfaringer og for å høre på foredrag i Oslo. Spenningen er alltid stor med tanke på hvem som vinner den prestisjetunge kundeserviceprisen «Best i test».

«Best i test» deles ut for niende år på rad og er landets mest omfattende blindtest i sitt slag.

Sector Alarm sikret seg seieren med 92.7 poeng, foran Falck med sine 83,9 og Verisure med sine 81,6.

Sikkerhetsbransjen samlet sett kom i år på en god tredjeplass i kundesenterkåringen.

Powered by Labrador CMS