hodetelefoner, headset

Har best kundeservice

Sector Alarm AS er blant de bedriftene i Norge med best kunde­service, skal vi tro en under­søkelse og pris­utdeling i regi av Call Center Dagene 2010.

Publisert

73 kundesentre i 12 bransjer er blitt vurdert.

DFDS Seaways stakk av med seieren i landets største test av kundeservice, mens Sector Alarm vant i bransjekategorien sikkerhet.

Prisen ble delt ut for fjerde gang under Skandinavias største kundeservice-konferanse, Call Center Dagene.

Hele 73 kundesentre fordelt på 12 bransjer er blitt satt under lupen av et profesjonelt testopplegg utført av SeeYou AS, et selskap som jobber med måling av kundeopplevelser.

Bransjevinnerne er: Bank - Storebrand Energi - TrønderEnergi AS Mobil - One Call Forsikring - If TVkanal distribusjon - RiksTV Reise - DFDS Seaways AS Avis - Finansavisen Bredbånd - Canal Digital Sikkerhet - Sector Alarm AS Transport - Tollpost Globe AS Elektro - ElkjøpOffentlig - Brønnøysundregistrene

Det er kurs- og konferanseutvikleren Confex og analysebyrået SeeYou som har foretatt utvalget av kundesentre som er blitt testet. Resultatet var hemmelig frem til prisutdelingen fant sted, tirsdag 27. april 2010. Alle kundesentrene er testet etter de samme kriterier, blant annet ventetid, kompetanse, mersalg og dialogform/tone.

Sector Alarm er for øvrig medlem av NHO Service.

Kilde: Har best kundeservice (NA24/Propaganda)

Hold deg oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som sendes ut en gang i uken! Abonnér på Aktuell Sikkerhet, og få seks utgaver i året!

"
Powered by Labrador CMS