Markedsdirektør Asbjørn K. Hansen i Verisure (foto: Privat).
Markedsdirektør Asbjørn K. Hansen i Verisure (foto: Privat).

Øker samarbeid over grensene

Verisure samler seg nå om én felles alarmplattform og ett felles visuelt uttrykk i samtlige 15 land hvor selskapet er representert. Det innebærer at de fjerner Securitas Direct-navnet og øker samarbeidet over grensene.

Publisert Sist oppdatert

Felles alarmplattform og fokus på innovasjon og teknologi vil ifølge en pressemelding fra Verisure bidra til vekst og økt forutsetning for sikring av boliger og bedrifter.

I Norge har selskapet 30 års erfaring og nesten 250.000 kunder. De har totalt sett i Europa og Sør-Amerika passert tre millioner kunder. Grepet som nå tas skal øke samarbeidet mellom landene.

– Nyskapende teknologi kan hentes fra alle Verisure-land. Vår målsetting er å bruke innsikt, erfaring og innovasjon på tvers av landene. Sammen skal vi flytte grensene for hva boligalarm og bedriftsalarm skal være, sier markedsdirektør Asbjørn K. Hansen i Verisure.