Krisehåndtering

Alltid oversikt over ansatte

Et eget krisestyringsverktøy kan på sekunder gi bedriften oversikt over berørte medarbeidere i inn- og utland.

Publisert

I forbindelse med naturkatastrofer, terrrorhandlinger og flystreiker kan bedriften umiddelbart få kunnskap over hvilke medarbeidere som er berørt, eller kanskje enda viktigere, hvem som ikke er i faresonen og legge opp sin beredskapsstrategi etter det.

Tiden er en kritisk faktor

Det er Travellinks tjeneste Who-Is-Where som kan gi norske bedrifter dette styringsverktøyet. Verktøyet er koblet opp mot Travellinks selv-bookingsystem. Ved katastrofer er tid en meget viktig faktor. Tjenesten er derfor et effektivt redskap i krise- og informasjonshåndteringen for bedrifter som har ansatte på reisefot i inn- og utland. Det gir bedriften mulighet for å få oversikt over situasjonen og til å orientere familie og kollegaer om hvor den eller de aktuelle personene befinner seg. - Dermed spares mange for bekymringer, og du slipper å sette i verk unødvendige tiltak, sier daglig leder Henrik Hummel i Travellinks Norge.

Også ved mer vanlige hendelser

- Heldigvis inntreffer katastrofer og kriser sjelden. Men også ved mer vanlige hendelser som flystreik er systemet veldig praktisk, forklarer Hummel. Straks systemet mottar en varsling om streik, gir det bedriften beskjed slik at du kan sørge for ombestilling til alternativene som er i normal drift.Bedriftskunder i Norge, Sverige, Danmark og Finland kan knytte seg opp imot denne tjenesten.Du kan få mer informasjon om systemet ved å gå inn på www.travellink.com.

Powered by Labrador CMS